Tervetuloa perehtymään TikTokin maailmaan! Keskiviikon 2.11. tietoiskussa käymme läpi, miten yritykset voivat hyödyntää TikTok-alustaa kustannustehokkaasti yritysmielikuvan rakentamiseen. Kuulijoille on luvassa tiivis kokonaisuus, jossa tutustutaan alustaan ja sen mahdollisuuksiin esimerkkien avulla.
Luennoitsija Frans Villanen on TikTokiin perehtynyt digimarkkinoinnin terävä asiantuntija. Villanen on suunnitellut mm. R-kioskin, Wasalinen ja Jokipiin Pellavan TikTok-kanavat alusta asti. Hän on myös kouluttanut tunnettuja suomalaisia brändejä TikTokin saloihin, kuten M Room ja Ähtäri Zoo, muita unohtamatta. Villasen työnantajana toimii TikTok-markkinointitoimisto Seger Marketing.
Tietoisku alkaa klo 16, arvioitu kesto on noin 30 minuuttia.
Maksuttomia tietoiskuja yritysmielikuvaan ja sosiaalisen mediaan liittyen
Keväällä käynnistynyt some-tietoiskujen sarja saa jatkoa. 30–60 minuutin pituisissa tietoiskuissa pureudutaan internetin ja sosiaalisen median mahdollisuuksiin markkinoinnissa. Tietoiskut järjestetään etänä ja ne esittelevät käyttökelpoisia työkaluja ja vinkkejä markkinointiin. Voit osallistua kaikkiin tai vain yhteen tietoiskuun. Koulutukset on suunnattu erityisesti pk-yritysten johdolle, HR:lle ja muille avainhenkilöille.
Tulevien tietoiskujen suunnitellut aiheet ja aikataulu. Muutokset mahdollisia.
16.11.2022 LinkedIn tuotannon osaajan rekrytoinnissa
30.11.2022 Yritysmielikuva, kohderyhmänä oma/uusi työntekijä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeistä osa on välttämättömiä ja osaa käytetään analytiikka- tai markkinointitarkoituksiin.
Lue lisää Evästekäytännöt -sivulta.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Osa evästeistä on välttämättömiä ja osaa käytetään analytiikka- tai markkinointitarkoituksiin.
Välttämättömiä sivuston teknisen toiminnan kannalta.
Keräävät sivuston käytöstä anonyymia tietoa, jota käytetään sivuston ja sen sisältöjen kehittämiseen.
Käytetään esimerkiksi mainonnan kohdentamiseen.