Kurikan asukasmarkkinointikampanja: Lasten kaupunki, perheiden koti
Kurikan kaupunki tiedottaa 17.3.2025, julkaisuvapaa heti

Kurikan kaupungin tämän kevään asukasmarkkinointikampanja teemalla Lasten kaupunki, perheiden koti on käynnistynyt, ja se jatkuu aina juhannukseen saakka. Kampanjan tärkeimpänä teemana on Kurikan laadukas ja maksuton varhaiskasvatus, jonka panostus positiiviseen pedagogiikkaan palkittiin viime vuonna Huomaa hyvä -sertifikaatilla.
Kampanjan tärkeimpänä tavoitteena on kertoa muualla asuville mahdollisille muuttajille, miten timanttisia varhaiskasvatuksen ammattilaisia Kurikassa on töissä ja kuinka kivoja lapsia ja aikuisia täällä asuu. Myös varhaiskasvatuspalvelun laatu sekä maksuttomuus kaikille perheille tulotasosta riippumatta tuodaan vahvasti esiin.
Kampanjassa painottuvat voimakkaasti sähköiset kanavat, jotka tavoittavat kohderyhmän kustannustehokkaasti, mutta kampanja näkyy myös muuten. Alueellisesti markkinointikampanja painottuu suurempiin kaupunkeihin – pääkaupunkiseudulle, Tampereelle, Jyväskylään ja Ouluun – mutta kohdistuu osittain myös Etelä-Pohjanmaalle ja Pohjanmaalle.
Kampanja toteutetaan kaupungin viestinnän, elinvoiman yrityspalveluiden sekä varhaiskasvatuspalveluiden yhteistyönä.
Lisätietoja tarvittaessa: